Mijn River Island

Informatie en help

Volg ons

Veelgestelde vragen

Waarom versturen jullie geen bestellingen?

De overheid heeft gezegd dat online winkel 'normaal kunnen blijven werken', maar COVID-19 is serieus en niets voelt normaal op dit moment.  Als een bedrijf met een liefde voor mode zeggen we dit niet gouw, maar sommige dingen zijn nu eenmaal belangrijker.

Op dit moment moeten we in de eerste plaats aan onze mensen denken, dus hebben wij het moeilijke besluit genomen om ons distributiecentrum tijdelijk te sluiten.  Dit zal helpen om ons team te beschermen en ervoor te zorgen dat zij de juiste stappen kunnen nemen om hun families en gemeenschap veilig te houden.

We zullen nog steeds online bestellingen aannemen, we kunnen je alleen niet beloven wanneer je zult ontvangen. Dit kan weken duren, al hopen we dit niet.

Als ik een bestelling doe wanneer wordt de betaling dan afgeschreven?

Jouw bestelling zal worden ontvangen in ons systeem en we zullen jouw betaling machtigen wanneer je de bestelling plaatst, dit zal als een op jouw rekening te zien zijn als een lopende betaling waardoor dat bedrag niet beschikbaar zal zijn. De betaling zal worden afgerond wanneer jouw bestelling is verstuurd. Vanwege de tijdslimiet kan het dat de machtiging verloopt, dus zullen we je mogelijk verzoeken om deze te annuleren en een nieuwe machtiging te geven wanneer jouw bestelling wordt verstuurd. Het verschuldigde bedrag van je bestelling zal maar één keer afgeschreven worden. Sommige van onze betalingsmethoden zullen op dit moment wellicht niet beschikbaar zijn.

Hebben jullie een nieuw retourneringsbeleid tijdens COVID-19?

Ja, als je een aankoop hebt gedaan in één van onze winkels, dan heb je 28 dagen om te retourneren naar je gekozen winkel vanaf wanneer deze weer opengaat. We zullen je zo spoedig mogelijk op de hoogte stellen over de openingsdata van onze winkels. Online shoppers hebben 28 dagen na ontvangst de tijd voor retournering via onze gratis diensten, zoals normaal, met uitzonderingen voor speciale gevallen. Find out more here.

Kan ik mijn online bestelling nog steeds retourneren?

Ja, je kunt je bestelling naar ons terug sturen met het 'GRATIS' UK Royal Mail retour label. Het kan tot 14 dagen duren voor een retournering is verwerkt nadat wij je pakket hebben ontvangen.

Waarom is mijn RI-winkel gesloten?

We hebben besloten om onze winkels tijdelijk te sluiten voor de gezondheid en het welzijn van onze klanten en collega's, wat onze topprioriteit is. We zullen de situatie in de gaten blijven houden en het advies van de regering en gezondheidsinstanties opvolgen. Onze excuses voor het ongemak en we kijken er naar uit om je in onze winkel te zien wanneer we weer open kunnen gaan. Voor nu kun je 24/7 bij ons blijven shoppen via riverisland.com.

Wanneer zullen jullie winkels weer opengaan?

Dit weten we eerlijk gezegd niet zeker. We houden de situatie constant in de gaten en zullen alleen weer opengaan wanneer we zeker weten dat de gezondheid en het welzijn van onze klanten, collega's en lokale gemeenschappen gewaarborgd kan worden. We really hope to see you in-store again soon, in the meantime you can shop with us 24/7 at www.riverisland.com

Can I still contact Customer Services?

Our Contact Centre is temporarily closed. This means for the moment, we are unable to answer your query by email, chat or telephone. Our contact centre is an integral part of the River Island team and we believe the right action is to reduce non-essential work and keep our communities safe. We can't say how long we will be closed for, but we can't wait to re-open and resume our usual service.

Worden jullie winkel- en distributiecentrum personeel doorbetaald terwijl de winkels gesloten zijn?

Er is contact opgenomen met alle collega's van River Island om hen te laten weten dat we van plan zijn om de minimale contracturen volledig door te betalen. Op dit moment weten we niet hoelang de winkels gesloten zullen blijven en we zullen de situatie continu blijven beoordelen. We zijn vastbesloten om onze teams zolang mogelijk te ondersteunen.

We hope you are well and adjusting to the new normal.

Last week we let you know we were temporarily closing our stores, now we have some more news to share.

De overheid heeft gezegd dat online winkel 'normaal kunnen blijven werken', maar COVID-19 is serieus en niets voelt normaal op dit moment.  Als een bedrijf met een liefde voor mode zeggen we dit niet gouw, maar sommige dingen zijn nu eenmaal belangrijker.  

Right now, we need to put our people first and so we’ve made the difficult decision to temporarily close our Distribution Centre.  Dit zal helpen om ons team te beschermen en ervoor te zorgen dat zij de juiste stappen kunnen nemen om hun families en gemeenschap veilig te houden.

We are still taking orders, we just can't promise when we will get them to you. It could take weeks, although we hope not. 

Our warehouse and stores may be closed for a while, but our community is always open. 

As you stay at home, we want to be there with you, lightening the mood (if we can) and sharing entertainment and inspiration.  

We’re looking forward to a time when the news changes less often than our outfit and will be back to our full glory as soon as we can. 

Until then, we hope you stay connected; we’ll miss you if you don’t. 

Be safe,

;