Mijn River Island

Informatie en help

Volg ons

Retourneringen

WE HEBBEN TIJDELIJK ONS RETOURNERINGSBELEID BIJGEWERKT. LEES HIER MEER.

Laatst bijgewerkt maart 2020

Gratis retourneringen Ierland  hier.

We hopen dat je tevreden bent met je aankoop bij River Island. Als je echter iets wilt ruilen of retourneren, dan vind je hieronder alle benodigde informatie over retourneren en omruilen.

Maak gebruik van ons nieuwe handige retournerings-etiket. Trek simpelweg aan je adres-etiket op de voorkant van je pakketje om je 'NIEUWE' retourformulier te vinden.

Retour label voorbeeld

Retour trek het label eraf

Houd er rekening mee dat wij vanwege gezondheid en hygiëne geen terugbetaling aanbieden voor voedsel, verzorgingsproducten, piercingproducten en ondergoed.

Zwemkleding kan niet worden geretourneerd als de hygiënestrip verwijderd is en cosmetica kan niet worden geretourneerd als de hygiëneverzegeling is verbroken.

Tenzij ze gebrekkig zijn, moeten alle geretourneerde artikelen ongebruikt zijn en in de originele verpakking zitten.

Eventuele aanvullende voorwaarden voor retourzending op een product of de verpakking ervan, op onze website of in de winkel maken deel uit van het retourbeleid van River Island.

Als je meer wilt weten over retourneren, dan is volledige informatie verkrijgbaar via je lokale autoriteit op het gebied van handelsnormen of de consumentenbond.

Online-bestellingen retourneren

Selecteer het land waarin je artikelen die online zijn besteld wilt retourneren.

Voer je land in:

Online-bestellingen retourneren via winkels van River Island

Tijdens de tijdelijke sluiting van River Island winkels kun je je bestellingen nog steeds gratis retourneren via Royal Mail

Je hebt 28 dagen vanaf de ontvangstdatum van je bestelling om de producten te retourneren via de post - zie retourneren via Royal Mail, Collect+ of Hermes pakketdiensten hieronder

Terugbetalingen voor artikelen die online gekocht zijn, zullen teruggestort worden naar de betalingsmethode die gebruikt werd tijdens het plaatsen van de bestelling.

Als je de retourbon niet meer hebt, dan accepteert River Island ook de orderbevestigingsmail of de details in 'Mijn account' van de relevante bestelling als aankoopbewijs. Deze kan je afdrukken of weergeven op je apparaat.

Geef je betalingsprovider tot 10 werkdagen de tijd om terugbetalingen te verwerken.

Retourneren via Royal Mail, Collect+ of Hermes Parcelshop

Als je een klant in het VK bent, trek je eenvoudig het label met jouw adres op de voorkant van het pakket af en daaronder vind je de 'nieuwe' retour nota en het Royal Mail gratis retour label.

Anders kun je jouw bestelling ook gratis retourneren via Collect+ of Hermes ParcelShop.

Als je je artikelen via onze website of mobiele app hebt gekocht, dan heb je 28 dagen vanaf de datum dat je je bestelling hebt ontvangen om de artikelen te retourneren naar ons distributiecentrum. Alle geretourneerde artikelen moeten ongebruikt zijn en in de originele verpakking zitten.

Om te retourneren door middel van de bovenstaande diensten moet je de retour nota invullen (deze vind je onder het label met jouw adres erop op de voorkant van het pakket) en hierop beslist de meest passende reden voor retournering invullen.

Verpak de artikelen voor retournering zorgvuldig weer in de oorspronkelijke verpakking, samen met de ingevulde retourbon.

  • Collect+ - maximaal 10 kg gewicht, 90x60x60 cm
  • Hermes - Maximaal 15 kg gewicht, 50x50x30 cm
  • Royal Mail - Maximaal 20 kg gewicht, 61x46x46 cm

Als je de retourbon niet meer hebt, dan accepteert River Island ook een afgedrukte versie van je orderbevestigingsmail of een briefje met het bestelnummer, aangezien we dit nodig hebben om de retournering te verwerken zodra we deze hebben ontvangen in ons distributiecentrum.

Om je eigen unieke retouretiket te produceren klik je op een van de links hierboven voor de retourservice die je voorkeur geniet. Print het etiket uit en bevestig deze op de voorzijde van je pakket.

Heb je geen printer, maak je dan geen zorgen. Volg het advies op in de bovenstaande links om te ontdekken hoe je je artikelen kunt retourneren zonder een etiket uit te printen.

Voor retournering via Royal Mail, trek je eenvoudig het label met jouw adres op de voorkant van het pakket af en daaronder vind je de 'nieuwe' retour nota en het Royal Mail 'gratis' retour label.

Het kan tot 14 dagen duren voor een retournering is verwerkt nadat wij je pakket hebben ontvangen wanneer je ervoor kiest het naar ons terug te sturen via een van deze vier services.

Retourneren via een koerier met de pakketophaaldienst van River Island

Als je een Britse klant bent, dan kan je je bestelling GRATIS retourneren met behulp van de River Island Parcel Collection Service.

Als je je artikelen via onze website of mobiele app hebt gekocht, dan heb je 28 dagen vanaf de datum dat je je bestelling hebt ontvangen om de artikelen te retourneren naar ons distributiecentrum. Alle geretourneerde artikelen moeten ongebruikt zijn en in de originele verpakking zitten.

Klik hier om een afhaling te regelen via de Hermes Courier Collection.

Vul de retourbon volledig in (deze vind je op de buitenkant van je pakket), waarbij je oplet dat je de meest geschikte reden voor retournering noteert.

Als je de retourbon niet meer hebt, dan accepteert River Island ook een afgedrukte versie van je orderbevestigingsmail of een briefje met het bestelnummer, aangezien we dit nodig hebben om de retournering te verwerken zodra we deze hebben ontvangen in ons distributiecentrum.

Pak de te retourneren artikelen zorgvuldig weer in, samen met het ingevulde retourformulier. Print het retouretiket uit en bevestig deze op de voorzijde van je pakket.

Let erop dat de Parcel Collection Service gratis is maar dat we niet vooraf bepaalde tijdsafspraken kunnen maken. Deze service is het meest geschikt voor klanten die regelmatig thuis zijn, aangezien je aanwezig moet zijn op je gespecificeerde afhaaldag.

Zorg er altijd voor dat je een ontvangstbewijs krijgt wanneer de koerier komt ophalen.

Het kan tot 14 dagen duren voor een retournering is verwerkt nadat we het pakket hebben ontvangen wanneer je ervoor kiest het aan ons terug te sturen via de Parcel Collection Service.

Artikelen gekocht of besteld in de winkel retourneren

Winkelaankopen

Als je een aankoop hebt gedaan in één van onze winkels, dan heb je 28 dagen om te retourneren naar je gekozen winkel vanaf wanneer deze weer opengaat. We zullen onze klanten zo snel mogelijk op de hoogte stellen wanneer we weer van plan zijn om open te gaan. Deze verlengde retourneringsperiode is geldig voor aankopen die gedaan zijn vanaf 18-02-2020.

Bestellingen in de winkel

Als je een bestelling hebt geplaatst in een winkel, dan kan je deze retourneren via onze makkelijke retourneringsdiensten en je zult een digitale cadeaukaart ontvangen die overeenkomt met de waarde van je bestelling. We zullen je 14 extra dagen geven om te retourneren, maar je dient ons hierover op de hoogte te stellen via e-mail.

Als je liever een terugbetaling wilt ontvangen via je gebruikte betalingsmethode, dan dien je te wachten tot je gekozen winkel weer opengaat en je zult dan nog 28 dagen hebben om te retourneren vanaf die datum.

Retourneren via River Island-winkel

Tijdens de tijdelijke sluiting van River Island winkels kun je je bestellingen nog steeds retourneren via internationale postdiensten.

Artikelen die online zijn gekocht bij River Island kunnen binnen 28 dagen na de besteldatum worden geretourneerd in onze winkels.

Breng naast de artikelen die je retourneert de pakbon van je pakket mee naar een River Island-winkel in de volgende landen:

  • Verenigd Koninkrijk (met uitzondering van onze winkels in Jersey en op Isle of Man)
  • De Republiek Ierland
  • Zweden

Helaas kunnen wij geen retourneringen accepteren in onze winkels in andere landen.

De terugbetaling van online gekochte artikelen kan alleen worden verwerkt op de kaart waarmee je bestelling is geplaatst. De terugbetaling wordt automatisch voltooid en je hoeft je betaalkaart niet te presenteren. Binnen 24 uur wordt er een e-mail gestuurd naar het e-mailadres dat je hebt gebruikt bij het plaatsen van je bestelling om te bevestigen dat de terugbetaling is verwerkt. River Island verwerkt je retournering onmiddellijk, maar het kan tot 3 dagen duren voordat het geld op je bankrekening wordt weergegeven.

Klanten die betalen met iDeal/GiroPay/PayPal: houd er rekening mee dat we geen teruggaven naar je iDeal-/GiroPay-/PayPal-account kunnen verwerken in onze winkels buiten het VK of Ierland. Ongewenste artikelen kunnen in een winkel worden geruild of ingewisseld voor een cadeaukaart, of anders betalen we terug aan een creditcard/betaalkaart op naam van de persoon op de pakbon. Wil je dat je teruggave wordt gestort op je iDeal-/GiroPay-/Paypal-account, retourneer je bestelling dan naar ons magazijn.

Volg voor volledige informatie de instructies op de achterzijde van de pakbon van het pakket.

Retournering via de post

Om een retournering te doen via internationale post hoef je alleen maar het retourformulier volledig in te vullen (deze vind je op de buitenkant van je pakket), waarbij je oplet dat je de meest geschikte reden voor retournering noteert.

Verpak de artikelen voor retournering zorgvuldig weer in de oorspronkelijke verpakking, samen met de ingevulde retourbon.

Als je het retourformulier niet meer hebt, dan accepteert River Island ook de bijvoeging van een afgedrukte versie van je orderbevestigingsmail of een briefje met het bestelnummer bij je artikelen, aangezien we dit nodig hebben om de retournering te verwerken zodra we deze hebben ontvangen in ons distributiecentrum.

Trek het retouretiket van de onderkant van het retourformulier en plak deze op de voorkant van je pakket.

Regel de levering binnen 14 dagen na ontvangst met de plaatselijke postdienst en let erop dat je een verzendbewijs ontvangt.

Het is belangrijk om je verzendbewijs op een veilige plek te bewaren, aangezien hier een erg belangrijk unieke referentienummer op staat. Als we om welke reden dan ook het pakket niet ontvangen of wanneer je een vraag hebt over de terugbetaling, moet dit nummer worden vermeld in alle communicatie met ons - zonder deze informatie kunnen we niet terugbetalen.

Het kan tot 14 dagen duren voor een retournering is verwerkt nadat wij je pakket hebben ontvangen wanneer je ervoor kiest het naar ons terug te sturen via de plaatselijke postdienst.

Stuur geen betalingen mee met retourneringen. River Island zal de kosten betalen voor internationale retourneringen.

Service voor internationale retourneringen

Dit is een speciale service die we hebben geregeld met onze preferente koerierspartners om te zorgen voor veilige, kosteneffectieve retourneringen vanuit de volgende landen:

  • Australië
  • Oostenrijk
  • België
  • Finland
  • Frankrijk
  • Duitsland
  • Ierland
  • Luxemburg
  • Nederland
  • Spanje
  • VS

Bezoek de service voor internationale retourneringen

Retournering via de post

Om een retournering te doen via internationale post hoef je alleen maar het retourformulier volledig in te vullen (deze vind je op de buitenkant van je pakket), waarbij je oplet dat je de meest geschikte reden voor retournering noteert.

Verpak de artikelen voor retournering zorgvuldig weer in de oorspronkelijke verpakking, samen met de ingevulde retourbon.

Als je het retourformulier niet meer hebt, dan accepteert River Island ook de bijvoeging van een afgedrukte versie van je orderbevestigingsmail of een briefje met het bestelnummer bij je artikelen, aangezien we dit nodig hebben om de retournering te verwerken zodra we deze hebben ontvangen in ons distributiecentrum.

Trek het retouretiket van de onderkant van het retourformulier en plak deze op de voorkant van je pakket.

Regel de levering binnen 14 dagen na ontvangst met de plaatselijke postdienst en let erop dat je een verzendbewijs ontvangt.

Het is belangrijk om je verzendbewijs op een veilige plek te bewaren, aangezien hier een erg belangrijk unieke referentienummer op staat. Als we om welke reden dan ook het pakket niet ontvangen of wanneer je een vraag hebt over de terugbetaling, moet dit nummer worden vermeld in alle communicatie met ons - zonder deze informatie kunnen we niet terugbetalen.

Het kan tot 14 dagen duren voor een retournering is verwerkt nadat wij je pakket hebben ontvangen wanneer je ervoor kiest het naar ons terug te sturen via de plaatselijke postdienst.

Stuur geen betalingen mee met retourneringen. River Island dekt de kosten van retourneringen vanuit landen buiten het Verenigd Koninkrijk niet.

Service voor internationale retourneringen

Dit is een speciale service die we hebben geregeld met onze preferente koerierspartners om te zorgen voor veilige, kosteneffectieve retourneringen vanuit de volgende landen:

  • Australië
  • Oostenrijk
  • België
  • Finland
  • Frankrijk
  • Duitsland
  • Ierland
  • Luxemburg
  • Nederland
  • Spanje
  • VS

Bezoek de service voor internationale retourneringen

Retourneren via River Island-winkel

Artikelen die online zijn gekocht bij River Island kunnen binnen 28 dagen na de besteldatum worden geretourneerd in onze winkels.

Breng naast de artikelen die je retourneert de pakbon van je pakket mee naar een River Island-winkel in de volgende landen:

  • Verenigd Koninkrijk (met uitzondering van onze winkels in Jersey en op Isle of Man)
  • De Republiek Ierland
  • Zweden

Helaas kunnen wij geen retourneringen accepteren in onze winkels in andere landen.

De terugbetaling van online gekochte artikelen kan alleen worden verwerkt op de kaart waarmee je bestelling is geplaatst. De terugbetaling wordt automatisch voltooid en je hoeft je betaalkaart niet te presenteren. Binnen 24 uur wordt er een e-mail gestuurd naar het e-mailadres dat je hebt gebruikt bij het plaatsen van je bestelling om te bevestigen dat de terugbetaling is verwerkt. River Island verwerkt je retournering onmiddellijk, maar het kan tot 3 dagen duren voordat het geld op je bankrekening wordt weergegeven.

Klanten die betalen met iDeal/GiroPay/PayPal: houd er rekening mee dat we geen teruggaven naar je iDeal-/GiroPay-/PayPal-account kunnen verwerken in onze winkels buiten het VK of Ierland. Ongewenste artikelen kunnen in een winkel worden geruild of ingewisseld voor een cadeaukaart, of anders betalen we terug aan een creditcard/betaalkaart op naam van de persoon op de pakbon. Wil je dat je teruggave wordt gestort op je iDeal-/GiroPay-/Paypal-account, retourneer je bestelling dan naar ons magazijn.

Volg voor volledige informatie de instructies op de achterzijde van de pakbon van het pakket.

Retournering via de post

Om een retournering te doen via internationale post hoef je alleen maar het retourformulier volledig in te vullen (deze vind je op de buitenkant van je pakket), waarbij je oplet dat je de meest geschikte reden voor retournering noteert.

Verpak de artikelen voor retournering zorgvuldig weer in de oorspronkelijke verpakking, samen met de ingevulde retourbon.

Als je het retourformulier niet meer hebt, dan accepteert River Island ook de bijvoeging van een afgedrukte versie van je orderbevestigingsmail of een briefje met het bestelnummer bij je artikelen, aangezien we dit nodig hebben om de retournering te verwerken zodra we deze hebben ontvangen in ons distributiecentrum.

Trek het retouretiket van de onderkant van het retourformulier en plak deze op de voorkant van je pakket.

Regel de levering binnen 14 dagen na ontvangst met de plaatselijke postdienst en let erop dat je een verzendbewijs ontvangt.

Het is belangrijk om je verzendbewijs op een veilige plek te bewaren, aangezien hier een erg belangrijk unieke referentienummer op staat. Als we om welke reden dan ook het pakket niet ontvangen of wanneer je een vraag hebt over de terugbetaling, moet dit nummer worden vermeld in alle communicatie met ons - zonder deze informatie kunnen we niet terugbetalen.

Het kan tot 14 dagen duren voor een retournering is verwerkt nadat wij je pakket hebben ontvangen wanneer je ervoor kiest het naar ons terug te sturen via de plaatselijke postdienst.

Stuur geen betalingen mee met retourneringen. River Island dekt de kosten van retourneringen vanuit landen buiten het Verenigd Koninkrijk niet.

Service voor internationale retourneringen

Dit is een speciale service die we hebben geregeld met onze preferente koerierspartners om te zorgen voor veilige, kosteneffectieve retourneringen vanuit de volgende landen:

  • Australië
  • Oostenrijk
  • België
  • Finland
  • Frankrijk
  • Duitsland
  • Ierland
  • Luxemburg
  • Nederland
  • Spanje
  • VS

Retourneringsportaal

Retournering via de post

Om een retournering te doen via internationale post hoef je alleen maar het retourformulier volledig in te vullen (deze vind je op de buitenkant van je pakket), waarbij je oplet dat je de meest geschikte reden voor retournering noteert.

Verpak de artikelen voor retournering zorgvuldig weer in de oorspronkelijke verpakking, samen met de ingevulde retourbon.

Als je het retourformulier niet meer hebt, dan accepteert River Island ook de bijvoeging van een afgedrukte versie van je orderbevestigingsmail of een briefje met het bestelnummer bij je artikelen, aangezien we dit nodig hebben om de retournering te verwerken zodra we deze hebben ontvangen in ons distributiecentrum.

Trek het retouretiket van de onderkant van het retourformulier en plak deze op de voorkant van je pakket.

Regel de levering binnen 14 dagen na ontvangst met de plaatselijke postdienst en let erop dat je een verzendbewijs ontvangt.

Het is belangrijk om je verzendbewijs op een veilige plek te bewaren, aangezien hier een erg belangrijk unieke referentienummer op staat. Als we om welke reden dan ook het pakket niet ontvangen of wanneer je een vraag hebt over de terugbetaling, moet dit nummer worden vermeld in alle communicatie met ons - zonder deze informatie kunnen we niet terugbetalen.

Het kan tot 14 dagen duren voor een retournering is verwerkt nadat wij je pakket hebben ontvangen wanneer je ervoor kiest het naar ons terug te sturen via de plaatselijke postdienst.

Stuur geen betalingen mee met retourneringen. River Island dekt de kosten van retourneringen vanuit landen buiten het Verenigd Koninkrijk niet.

Service voor internationale retourneringen

Dit is een speciale service die we hebben geregeld met onze preferente koerierspartners om te zorgen voor veilige, kosteneffectieve retourneringen vanuit de volgende landen:

  • Australië
  • Oostenrijk
  • België
  • Finland
  • Frankrijk
  • Duitsland
  • Ierland
  • Luxemburg
  • Nederland
  • Spanje
  • VS

Retourneringsportaal

Retournering via de post

Om een retournering te doen via internationale post hoef je alleen maar het retourformulier volledig in te vullen (deze vind je op de buitenkant van je pakket), waarbij je oplet dat je de meest geschikte reden voor retournering noteert.

Verpak de artikelen voor retournering zorgvuldig weer in de oorspronkelijke verpakking, samen met de ingevulde retourbon.

Als je het retourformulier niet meer hebt, dan accepteert River Island ook de bijvoeging van een afgedrukte versie van je orderbevestigingsmail of een briefje met het bestelnummer bij je artikelen, aangezien we dit nodig hebben om de retournering te verwerken zodra we deze hebben ontvangen in ons distributiecentrum.

Trek het retouretiket van de onderkant van het retourformulier en plak deze op de voorkant van je pakket.

Regel de levering binnen 14 dagen na ontvangst met de plaatselijke postdienst en let erop dat je een verzendbewijs ontvangt.

Het is belangrijk om je verzendbewijs op een veilige plek te bewaren, aangezien hier een erg belangrijk unieke referentienummer op staat. Als we om welke reden dan ook het pakket niet ontvangen of wanneer je een vraag hebt over de terugbetaling, moet dit nummer worden vermeld in alle communicatie met ons - zonder deze informatie kunnen we niet terugbetalen.

Het kan tot 14 dagen duren voor een retournering is verwerkt nadat wij je pakket hebben ontvangen wanneer je ervoor kiest het naar ons terug te sturen via de plaatselijke postdienst.

Stuur geen betalingen mee met retourneringen. River Island dekt de kosten van retourneringen vanuit landen buiten het Verenigd Koninkrijk niet.


Aankopen in de winkel retourneren

Als je het artikel in een van onze winkels hebt gekocht, dan heb je tot 28 dagen vanaf de aankoop-/ontvangstdatum om het artikel ongedragen en ongebruikt terug te brengen om in aanmerking te komen voor omruilen of een terugbetaling. Let op dat je artikelen alleen kunt omruilen in winkels van River Island in de volgende landen:

  • Verenigd Koninkrijk (met uitzondering van onze winkels in Jersey en op Isle of Man)
  • De Republiek Ierland
  • Zweden

Alle terugbetalingen worden via de oorspronkelijke betaalmethode verwerkt. Als je de originele credit- of betaalkaart niet hebt, dan zal het terug te betalen bedrag gestort worden op een tegoedkaart van River Island. Om een volledige terugbetaling te ontvangen of in aanmerking te komen voor omruilen moet je het volgende doen:

  • Retourneer/ruil binnen 28 dagen na ontvangst van je artikel(en).
  • Zorg dat de artikelen schoon en ongedragen zijn en de labels niet zijn verwijderd.
  • Voeg de originele bon of het originele retourformulier bij.

We kunnen niet overgaan tot volledige terugbetaling wanneer je niet aan deze 3 eisen voldoet.

In het geval van een cadeaubon-aankoop wordt de terugbetaling verwerkt op een River Island tegoedkaart.

Houd er rekening mee dat cadeaukaarten in Zweden niet in de winkel gebruikt kunnen worden. In plaats daarvan ontvang je een creditnota.

Geretourneerde artikelen die zijn gekocht als onderdeel van een multibuy-aanbieding worden geruild of terugbetaald tegen de oorspronkelijk betaalde prijs.

Ruilen

Momenteel kunnen we alleen omruilingen aanbieden bij River Island-winkels in de volgende landen:

  • Verenigd Koninkrijk (met uitzondering van onze winkels in Jersey en op Isle of Man)
  • De Republiek Ierland
  • Zweden

Neem je bon, retourformulier of orderbevestigingsmail mee als aankoopbewijs.

Online bestellingen met Klarna Pay in 3 komen niet in aanmerking voor omruilen of een tegoedkaart in de winkel.

Houd er rekening mee dat we online bestellingen niet ruilen in onze winkels in Ierland.

Retourneringen van leveringen aan de winkel

Als je je bestelling in de winkel hebt geplaatst en deze niet binnen 14 dagen ophaalt, worden je artikelen teruggestuurd naar ons distributiecentrum en zullen wij een tegoedkaart verstrekken die we naar het e-mailadres zullen sturen dat gebruikt is tijdens het plaatsen van deze bestelling.

Als je je bestelling online of via onze app hebt geplaatst en je pakket niet binnen 14 dagen ophaalt, worden je artikelen teruggestuurd naar ons distributiecentrum en doen we terugbetaling naar de originele betalingsmethode die gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling.

Houd er rekening mee dat als je een cadeaukaart gebruikt hebt als betaalmiddel, het terug te betalen bedrag gestort zal worden op een refundkaart die we naar het e-mailadres zullen sturen dat gebruikt is tijdens het plaatsen van deze bestelling.

Artikelen waaraan iets mankeert retourneren

Zorg ervoor dat je de orignele bon of het orginele retourformulier hebt wanneer je artikelen met gebreken of schade retourneert. Als je je bon of retourformulier niet meer hebt, dan kunnen we alleen een tegoedkaart verstrekken ter waarde van de huidige verkoopprijs van het artikel.

Meer informatie

Indien een retournering naar ons verstuurd is met UK Post Office™, je lokale postdienst, Package Collection Service, Collect+, of Hermes ParcelShop kan het vanaf het moment dat we je pakket hebben ontvangen tot 14 dagen duren voordat de retournering wordt verwerkt.

Terugbetalingen in het VK vinden plaats in Britse ponden (GBP). Retourneringen via winkels buiten het VK zijn in de lokale valuta tegen een regelmatig geactualiseerde wisselkoers. Banken en internationale creditcard/bankkaartverstekkers bepalen de wisselkoersen. Als je je bestelling betaald hebt met een andere valuta, dan krijg je een terugbetaling in de lokale valuta (Britse ponden, euro's of Zweedse kronen) van de winkel tegen de actuele wisselkoers van River Island.

Tenzij de klantenservice dit aangeeft, vraagt River Island je niet om je betalingsgegevens en moet je deze niet verstrekken, inclusief creditcard- of bankpasnummers, om je retourzending te verwerken en je bestelling terug te betalen.

Heb je nog steeds hulp nodig dan helpen we je graag. Houd (indien van toepassing) je 8-cijferige bestelnummer bij de hand en neem contact met ons op via:

Live Chat (7 dagen per week beschikbaar, alleen voor het VK en Ierland)

Kijk op onze pagina Neem contact met ons op voor meer manieren om contact met ons op te nemen, openingstijden en live chat-tijden.

;